Volledig vernieuwde website NAUPAR is live

Lelystad,5 november 2012 – De nieuwe website van NAUPAR, www.naupar.nl, is live gegaan. De nieuwe site biedt bezoekers meer zoekgemak, maakt het gemakkelijker om beschikbaarheid op te vragen en zorgt voor meer beleving. "Door deze make-over is onze nieuwe site veel meer van deze tijd en nog meer gericht op de (veranderde) wensen van de klant! ” aldus Pouwel Slurink, directeur van NAUPAR.

Gebruiksvriendelijk en meer zoekgemak

Dankzij een nieuwe zoeksysteem vindt iedereen met meer gemak het perfecte schip of arrangement. Het zoeken gaat als vanzelf, men hoeft niet na te denken, waardoor de websitebezoeker zijn doel snel en gemakkelijk bereikt. Er kan worden gezocht via diverse specificaties zoals afvaarthavens, via een galerij van schepen en binnenkort ook via de kaart. NAUPAR maps, de webversie van de app Beleefgids IJsselmeer – Waddenzee, wordt hiermee straks ook geïntegreerd.

Vergelijken en beschikbaarheid opvragen

Een tweede vernieuwing is dat mensen die op zoek zijn naar een passend schip de beschikbaarheid ervan kunnen opvragen. Op werkdagen krijgt men binnen twee uur een reactie van de online klantenservice. Zij laten geïnteresseerden snel weten of het door hen gewenste schip nog vacant is. "Dit is prettig voor mensen die meerdere opties tegen elkaar afwegen. Als wij vlot met een positief bericht komen dan is dat voor iedereen gunstig”, zegt Slurink.

Hedendaags fris design en meer beleving

Websites van tegenwoordig worden geacht zo te zijn ingericht dat bezoekers intuïtief kijken en zoeken. Pouwel Slurink: "Dankzij het frisse design van onze nieuwe website bieden wij potentiële klanten en nieuwsgierige kijkers een aangename beleving. Daarnaast zoekt en vergelijkt men dus ook veel handiger.”

Social media zorgt voor betere interactie

Wat op hedendaagse websites niet mag ontbreken, is de optie om berichten of foto"s met elkaar te delen. NAUPAR is actief op verscheidene social media. Er is een Facebookpagina, www.facebook.nl/naupar met al meer dan 2300 fans en verder is het bedrijf actief op Twitter. NAUPAR kan op deze manier een nog betere interactie met de klant onderhouden.

NAUPAR is de leidende partij in de chartervaart

NAUPAR staat voor Nautische Partners en is een samenwerking van zeilrederijen "de Zeilvaart", Hanzestad Compagnie en Zeilvloot Lemmer Stavoren. Elke rederij heeft meer dan 35 jaar ervaring in groepsvakantie, toerisme en het organiseren van evenementen voor de zakelijke markt. NAUPAR is specialist op schoolreizen, week- en weekendtochten, bedrijfsuitjes en relatiemarketing, nautisch evenementen, feesten en partijen. Met een grote verscheidenheid aan traditionele zeilschepen, meer dan 200.000 gasten per jaar en zestien thuishavens in Nederland, is NAUPAR de leidende partij in de chartervaart. Tevens zijn alle schepen van NAUPAR officiële trouwlocaties.