Even voorstellen: Herbert Steenstra, verkoopmedewerker bij NAUPAR

Blog-Herbert

Lelystad, 28 november 2016 – NAUPAR stelt aan u voor: Herbert Steenstra, verkoopmedewerker bij NAUPAR en inmiddels al bijna acht jaar in dienst. Hij heeft vooral contact met schoolgroepen voor een unieke week- of weekendvaartocht aan boord van een traditioneel zeilschip. Wanneer zij blij worden van een aanbod, dan wordt Herbert dat ook. Maar wie ís Herbert nou precies?

Het werk bij NAUPAR

Zo omschrijven collega"s Herbert in vier woorden: geïnteresseerd, vriendelijk, geduldig en eerlijk. Herbert probeert schoolgroepen een mooie studieweek aan te bieden. Dit doet hij door middel van het maken van offertes en het voeren van telefoongesprekken. Dit laatste vindt hij het leukste van zijn werk: klantcontact! Hoe verder hij met een klant in het proces komt, hoe enthousiaster die klant wordt – en hetzelfde geldt dan voor Herbert.

Achtergrond

Herbert heeft veel raakvlakken met het water; zo komt hij uit een zeevarende familie en heeft hij een toeristische opleiding gedaan. Deze beide gegevens sluiten goed aan bij NAUPAR. Het was echter niet Herbert zelf die ruim acht jaar geleden op de vacature afkwam. Een oud collega zag deze voorbij komen en bracht hem op de hoogte. Herbert twijfelde geen moment en nu is hij hier nog steeds werkzaam!

Over Herbert

Net zoals velen, geniet Herbert van zijn nachtrust. Maar mocht u een leuke en actieve vakantie hebben gepland, dan mag u hem daar best om 3 uur "s nachts voor wakker maken. Ook een kom snert wijst Herbert niet snel af. Andere leuke feitjes: wanneer iemand anders enthousiast wordt, zowel op het werk als in zijn privéleven, krijgt Herbert energie en bij een héél goed boek vergeet hij compleet de tijd!

Het dilemma: Als Herbert moet kiezen tussen iedere avond belletje lellen bij álle huizen van een straat naar keuze of telkens wanneer iemand hem een hand geeft deze 5 volle minuten te moeten vasthouden, dan gaat hij voor het eerste. Belletje lellen, daar ziet Herbert nog wel de lol van in.