NAUPAR start samenwerking met de onafhankelijke beoordelingspartij KiyOh!

Blog-5

NAUPAR vindt het belangrijk om de kwaliteit te waarborgen, niet alleen van onze schepen maar ook van het boekingskantoor zelf. Daarom start vanaf vandaag de samenwerking tussen NAUPAR en de onafhankelijke beoordelingspartij "KiyOh”.

Wat is KiyOh?

KiyOh is een specialist in klantbeoordelingen en wordt inmiddels al door duizenden bedrijven en webshops ingezet. Ook NAUPAR gaat nu gebruik maken van deze populaire reviewpartij, zodat er feedback verzameld wordt over de medewerkers en algemene service van NAUPAR.

Waarom nog een beoordelingssysteem?

NAUPAR werkt reeds samen met ZOOVER; een beoordelingswebsite die door meer dan 70% van de Nederlandse vakantiegangers wordt bezocht voorafgaand of na afloop van hun reis. Echter kan men op ZOOVER enkel de schepen van NAUPAR beoordelen en niet NAUPAR zelf. Door de samenwerking met de onafhankelijke partij KiyOh aan te gaan wordt dit wel mogelijk.

Hoe werkt het?

NAUPAR kan zelf haar klanten uitnodigen door middel van het versturen van een e-mail. De beoordelingen worden direct op KiyOh geplaatst en worden niet meer geredigeerd: wat de klant schrijft vindt u letterlijk terug op het net. Op die manier zijn zowel de positieve als de eventuele negatieve reviews te lezen en krijgen de lezers een zo volledig mogelijk beeld van het bedrijf.

Probeer het uit!

Heeft u in het afgelopen jaar gevaren met NAUPAR en wilt u het nieuwe beoordelingssysteem van KiyOh alvast testen? Klik dan hier om uw beoordeling achter te laten.