NAUPAR biedt meer gemak met Shared Payment

Lelystad, 23 mei 2013 – Sinds april 2013 biedt NAUPAR als enige rederij in Nederland de mogelijkheid om alle reizigers zelf direct hun deel van de reis te laten betalen. Hiermee haakt NAUPAR in op de behoefte dat de hoofdboekers niet langer alleen voor de (vooruit)betaling hoeft te zorgen.

Hoe werkt Shared Payment?

Wanneer iemand bij NAUPAR een vaartocht boekt, kan deze persoon aangeven of hij/zij gebruik wil maken van Shared Payment. Men ontvangt een formulier waarop de namen, e-mailadressen en het bedrag per persoon dienen te worden ingevuld. Na ontvangst en verwerking van de gegevens, ontvangen de medebetalers per e-mail een bevestiging van de reis waarin vermeld staat hoe ze kunnen betalen.

Gratis rechtstreekse informatievoorziening

Medereizigers kunnen tevens rechtstreeks door NAUPAR worden geïnformeerd met reisinformatie, praktische tips en een routebeschrijving naar de vertrekhaven. Deze service is gratis en als onderdeel van deze dienst worden ook passagiers die niet meebetalen geïnformeerd. De hoofdboeker beschikt over alle informatie en blijft het enige aanspreekpunt voor NAUPAR.