Wat houdt shared payment in?

Antwoord:

Als u met meerdere reizigers de kosten van de reis deelt, kunt u gebruik maken van shared payment. Alle deelnemers kunnen dan gelijk hun deel overmaken aan NAUPAR, zodat u er geen omkijken naar heeft. We kunnen ook alle reisinformatie, zoals routebeschrijvingen, voor u versturen.

Shared Payment

Om het u makkelijk te maken bieden wij als enige rederij de mogelijkheid om alle opvarenden zelf direct hun deel van de reis te laten betalen. U hoeft niets voor te schieten, het scheelt veel werk en u hoeft niet achter het geld aan bij uw vrienden of familie.

Als onderdeel van deze service is het mogelijk om uw medereizigers rechtstreeks door ons te laten informeren met reisinformatie, praktische tips en een routebeschrijving.

Geef bij uw reservering aan dat u van deze service gebruik wilt maken en tegen een kleine vergoeding van slechts  € 3,- per betaling (die bij de betaler in rekening wordt gebracht) kunt u genieten van de voorpret van uw zeiltocht zonder gedoe over de afrekening.

Hoe werkt het?

Bij de boeking van uw tocht kunt u aangeven dat u gebruik wilt maken van Shared Payment. U ontvangt dan van ons een formulier waarop u alleen maar de namen, e-mailadressen en het bedrag dat ieder betaalt, hoeft in te vullen. Dit formulier stuurt u aan ons terug.

De medebetalers ontvangen per e-mail een bevestiging van de reis met een link voor een directe betaling via Ideal of normale overboeking. U wordt verzocht om de reissom binnen 7 dagen over te maken.

Op het formulier kunt u per medereiziger aangeven of deze ook de reisinformatie moet ontvangen. Deze service is gratis en ook medepassagiers die geen medebetalers zijn, informeren wij graag als onderdeel van deze dienst.

Verder blijft u als boeker het enige aanspreekpunt voor NAUPAR. Uiteraard krijgt u zelf alle informatie van ons en als het nodig is, nemen wij alleen met u contact op.