Vraag en antwoord scheepsservices

>Is de eindreiniging bij de vaartocht inbegrepen?

De eindreidinging is bij dagtochten inclusief. Voor meerdaagse tochten is dit niet bij elk schip inbegrepen. Op het tabblad specificaties bij het schip kunt u zien of eindreiniging wel/niet bij de huurprijs is inbegrepen.
Indien u geen catering afneemt, kunt u ervoor kiezen zelf de eindreiniging te doen (tenzij anders aangegeven op tabblad specificaties), of het af te kopen. Dit kunt u tot vier weken voor de afvaart aangeven. De vergoeding hiervoor betaalt u aan boord aan de schipper of via de aanvullende rekening voor services als u ook catering afneemt. Voor de eindreinigingen op zaterdag, zondag en feestdagen geldt een toeslag van € 20,00.
 

>Op welke dagen geldt een toeslag voor eindreiniging?

Voor eindreiniging op zaterdag, zondag en feestdagen geldt een toeslag van €20,-.
 

>Wat is een basisservicepakket?

Het basis servicepakket is een extra service die u kunt bestellen voor meerdaagse vaartochten, indien u geen catering besteld. U bestelt voor een vast bedrag verschillende nieuwe/schone producten die u standaard nodig heeft tijdens uw verblijf aan boord van het schip. Na afloop van de vaartocht kunt u deze producten mee naar huis nemen, met uitzondering van de keukenhanddoeken en theedoeken.
<meer informatie https://www.naupar.nl/basisservicepakket/ >

>Wat zit er in een basisservicepakket?

Een basis servicepakket is een extra service die u alleen kunt bestellen voor meerdaagse vaartochten, indien u geen catering besteld.
In een basisservicepakket zitten standaard de volgende nieuwe / schone artikelen: Vuilniszakken, keukenhanddoeken, theedoeken, vaatdoekjes, keukenrol, afwasmiddel, schoonmaakmiddel, afwasborstel, toiletpapier, vloeibare handzeep met pompje in de keuken, peper/zout, koffiefilters. <meer informatie https://www.naupar.nl/basisservicepakket/>

>Wat zijn de kosten van een basisservicepakket?

Het basis servicepakket is een extra service die u alleen kunt bestellen voor meerdaagse vaartochten, indien u geen catering besteld. Op het tabblad specificaties bij een schip kunt u zien of de kosten voor een servicepakket wel of niet bij de vaartocht zijn inbegrepen en wat de kosten zijn indien deze niet zijn inbegrepen. Tijdens het online boekingsproces kunt u deze service aanklikken, indien deze service niet bij de prijs van de vaartocht of het arrangement is inbegrepen.

>Wat moet ik meenemen als dekbedden niet bij de prijs zijn inbegrepen?

Bij elk schip met slaapaccommodatie zijn alle bedden voorzien van een onderlaken, kussen en kussensloop. Bij schepen waar de dekbedden niet zijn inbegrepen, kunt u ervoor kiezen een dekbed incl. hoes te huren van het schip of zelf een dekbed met hoes of slaapzak mee te nemen.

>Tot wanneer kan ik handdoeken, dekbedden of een basisservicepakket bestellen?

Handdoeken, dekbedden en een basisservicepakket is een extra service die u kunt bestellen voor meerdaagse vaartochten, indien u geen catering besteld heeft. U kunt uw bestelling tot vier weken voor de afvaart aan ons doorgeven. Indien u catering besteld heeft, hoeft u geen basisservicepakket te bestellen, omdat de producten dan al bij de prijs zijn inbegrepen.

> hoe bestel ik eindreiniging, dekbedden, badgoedsets of en basisserviepakket?

Naar service & contact

Chat

Via de chatknop rechtsonder kunt u tijdens kantooruren chatten met een medewerker.

Contactformulier

Leg uw vraag of opmerking voor via het contactformulier.

E-mailadres

U kunt ons bereiken via ons e-mailadres [email protected] en voor bestaande boekingen via [email protected]. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Met een groep jongeren zeilen in Nederland of op Plastic Soup Expeditie? Vraag de gratis inspiratiegids aan.