Boekingsinformatie


Voorwaarden en condities

Wanneer u een pakketreis via ons boekt, zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze voorwaarden zijn opgesteld in overleg met verschillende consumentenorganisaties. Lees de algemene voorwaarden altijd aandachtig door, zodat u weet wat uw rechten en plichten zijn en u niet voor verrassingen komt te staan. 

Algemene voorwaarden

Deze onderwerpen zijn opgenomen in de algemene voorwaarden

  1. Toepasselijkheid: voor wie en voor welke reizen gelden deze voorwaarden?
  2. Het aanbod: op welke manier mag een ondernemer zijn of haar aanbod onder de aandacht brengen, en wat moet er minimaal in het aanbod staan?
  3. De overeenkomst: hoe komt de overeenkomst tot stand en hoe wordt dat vastgelegd?
  4. De betalingsvoorwaarden: wanneer moet u betaald hebben en wat zijn de rechten van de ondernemer als u niet betaalt?
  5. Annulering: wat zijn uw rechten en plichten als de ondernemer annuleert en andersom: wat zijn de rechten van de ondernemer als u annuleert.
  6. Rechten en plichten van de ondernemer: op allerlei gebieden, van niet kunnen uitvaren door slecht weer tot gestegen brandstofprijzen en van afmelding van een deel van de gasten tot het aanpassen van vaarroutes.
  7. Uw rechten en plichten: op allerlei gebieden, van de bagageregels tot huisdierregels, en van de verplichting voor het opvolgen van aanwijzingen van de bemanning tot het meenemen van drugs of gevaarlijke stoffen aan boord.
  8. Non-conformiteit: wat gebeurt er als de overeenkomst niet wordt uitgevoerd zoals afgesproken?
  9. Ontbinding en opschorting: onder welke voorwaarden mag u (of de ondernemer) de reis niet laten doorgaan of verplaatsen?
  10. Aansprakelijkheid: in welke gevallen moet u (of de ondernemer) betalen voor schade of persoonlijk letsel?
  11. Overmacht: wanneer is iets overmacht en wat is daarvan het gevolg voor u en/of de ondernemer?
  12. Hulp en bijstand: wanneer moet de ondernemer u helpen en wie betaalt dat?
  13. Insolventie: wat gebeurt er als een ondernemer failliet gaat of door andere omstandigheden niet genoeg geld meer heeft om zijn afspraken met u na te komen?
  14. Klachten: waar kunt u een klacht indienen, bij wie en wanneer moet u dat (uiterlijk) doen?

Overige voorwaarden en condities

Naar service & contact

Chat

Via de chatknop rechtsonder kunt u tijdens kantooruren chatten met een medewerker.

Contactformulier

Leg uw vraag of opmerking voor via het contactformulier.

E-mailadres

U kunt ons bereiken via ons e-mailadres [email protected] en voor bestaande boekingen via [email protected]. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Boek online en bespaar 25 euro reserveringskosten.