Samen regelen we een geslaagde klantendag!

Lelystad, 13 november 2017 – We zien en horen het regelmatig: bedrijven die hun klanten uitnodigen voor een klantendag. Leuk natuurlijk, want uw klanten af en toe in het zonnetje zetten is aardig, attent én slim. Als u het goed organiseert, geeft het de relatie met uw klanten een flinke boost. De locatie die u uitkiest, levert een belangrijke bijdrage aan uw klantendag. En onze schepen lenen zich hier bijzonder goed voor! Een schip heeft namelijk een aantal grote voordelen: het is een privé-locatie, waar niemand anders zomaar kan aanschuiven én u kunt zich moeiteloos met het hele gezelschap verplaatsen. Dat is ook leuk, want daardoor kunt u de dag in verschillende delen opsplitsen. Zeilen, aanleggen in een leuke haven(stad), droogvallen op de wadden of zelfs een nachtje doorbrengen op één van de Waddeneilanden. Het kan allemaal. 

Mogelijkheden te over

En er kan nog veel meer. Veel van onze schepen zijn uitgerust met een geluidsinstallatie en een beamer plus scherm, dus het geven van presentaties is geen enkel probleem. Brainstormsessies, vergaderingen? Kan ook. En wat dacht u van de talloze workshops die we in een handomdraai voor u regelen? Wilt u een barrista aan boord voor een workshop ‘Koffie maken’? Of past onze workshop ‘Cocktails maken’ beter bij de sfeer die u wilt creëren? Sportieve klanten? Dan waarderen ze vast onze ‘Bootcamp in de haven’, of een wedstrijd met RIB-boten! Kortom, wij helpen u met alle liefde en inspiratie om een onvergetelijke klantendag te organiseren. Om u alvast op weg te helpen, hebben we een paar tips voor u. Zo denken we graag met u mee! -  Bedenk eerst wie u wilt uitnodigen. Al uw klanten? Alleen de klanten die voor het grootste deel van uw omzet zorgen? Of de klanten die de meest enthousiaste ambassadeurs van uw dienst of product zijn?
-  Waarom nodigt u deze klanten uit? Wilt u de relatie verstevigen, een nieuw product of nieuwe dienst onder de aandacht brengen, meer verkopen, of heeft u iets bijzonders te vieren?
-  Wat wilt u uw klanten bieden? Als u in beeld heeft wie u wilt uitnodigen en met welk doel, dan kunt u gaan nadenken over een geschikte invulling van de dag. Wilt u ons schip alleen als locatie gebruiken en blijft het aan de kade, of gaat u liever zeilen? Combineert u de zeiltocht met een workshop, museumbezoek of stads- of strandwandeling?-  Geniet ervan. Over alles is nagedacht en de dag is tot in de puntjes geregeld. Dus ontspan, geniet, en zorg voor werkelijk contact met de klanten die uw bedrijf een warm hart toedragen. Zin in een klantendag? Neem gelijk contact op. Dan zorgen wij dat uw vragen zo snel mogelijk beantwoord worden, dat we meedenken, tips geven en alles voor u regelen wat er maar te regelen valt: bel 088 – 25 25 000, vul op onze website het contactformulier in of maak gebruik van onze live chat. Alvast veel plezier met (de voorbereidingen van) uw klantendag!