NAUPAR vertaalt behoeften van de klant naar all-inclusive arrangementen

Lelystad, 21 juni 2017 – Zowel bedrijven als particulieren zoeken steeds vaker naar luxe all-inclusive bestemmingen en activiteiten. "Om deze wens voor beide doelgroepen te vervullen, hebben we twee passende arrangementen samengesteld”, licht Pouwel Slurink, directeur van NAUPAR, toe. "Voor de bedrijven hebben we een 2-daags arrangement ontwikkeld en particulieren kunnen een weekend all-inclusive genieten.”

Optimaal genieten dankzij all-inclusive

Of het nu gaat om een zorgeloze vaartocht met de collega"s of met vrienden en/of familie; de all-inclusive arrangementen van NAUPAR zijn voor beide doelgroepen interessant. "De arrangementen zijn inclusief catering, bedlinnen, handdoeken en de eindschoonmaak. En indien gewenst ook inclusief activiteiten en andere extra"s”, licht Pouwel Slurink toe. "Dit alles voor een vast bedrag per persoon, zodat men heerlijk kan genieten van het zeilen, zonder zich verder zorgen te maken over eventuele bijkomende kosten.”

Vraag vanuit de klant

De klant is koning. Oók bij NAUPAR. Los van eerdere onderzoeken die al aangaven dat all-inclusive steeds populairder wordt, is NAUPAR in dit geval ook afgegaan op de wensen en behoeften van de klant. "Er is veel vraag geweest voor luxe, zorgeloze arrangementen”, vertelt Pouwel Slurink. "Zowel onze zakelijke klanten als families en vriendengroepen hebben aangegeven tijdens de vaartocht het liefst nergens meer aan te hoeven denken. De all-inclusive arrangementen maken dit mogelijk.”

Meer weten over de all-inclusive arrangementen van NAUPAR? Proef alvast de sfeer of neem contact op met de medewerkers.