Corona


Algemene informatie Corona

Momenteel kunnen we weer varen en zijn er geen beperkingen meer. Hoe dit er volgend jaar uitziet weten we nog niet. Wel bieden wij u graag een veilig en onbezorgd verblijf aan boord van de schepen.

Loop geen risico met uw boeking in 2022

Mocht in 2022 de Nederlandse Rijksoverheid m.b.t. COVID-19 maatregelen opleggen, waardoor de scheepseigenaar de vaartocht op zijn schip niet in de door u gereserveerde periode kan uitvoeren, dan kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • Samen met ons kijken of het mogelijk is om op een groter schip of met meerdere schepen te varen.
  • Gebruik maken van de flexibele omboek garantie waarbij u eenmalig en kosteloos uw zeiltrip kunt verzetten naar een later tijdstip.
  • Indien u niet kunt of wilt omboeken krijgt u uw geld terug.

Zie voor actuele informatie over COVID-19 de website van de Rijksoverheid en RIVM

Wilt u meer lezen over een schip huren en wat wel kan tijdens corona?

Kijk op de pagina over een schip huren in Nederland tijdens corona.

Veel gestelde vragen over corona / COVID-19 en uw zeiltrip

We begrijpen het als corona vragen oproept over uw boeking bij NAUPAR. Daarom hebben we de meest gestelde vragen en antwoorden hieronder voor u op een rijtje gezet. 

Naar service & contact

Vraag en antwoord

  • Zijn er in 2022 bijzondere annuleringsvoorwaarden vanwege COVID-19?

    In principe niet. Bij annulering door de klant gelden de normale annuleringsvoorwaarden. Bij maatregelen vanuit de Nederlandse overheid waardoor de scheepseigenaar de tocht niet in de door u gereserveerde periode kan uitvoeren, zie algemene informatie.
  • Mag ik naar Nederland reizen en aan welke verplichtingen moet ik voldoen?

    Wanneer u van buiten Nederland naar Nederland wilt reizen, houdt dan in de gaten wat uw lokale overheid adviseert over het reizen naar Nederland en of u uit een COVID-19 hoog- of zeerhoogrisicogebied komt. U kunt dit nagaan op www.government.nl. Voor de juiste documenten kunt u het beste de “Checklist Nederland inreizen tijdens corona” controleren voor u naar Nederland reist.
  • Heeft u een andere vraag m.b.t. COVID-19 en uw zeiltrip?

    Wordt uw vraag niet beantwoord op deze pagina, mail dan uw vraag naar: [email protected] Wij proberen zo snel mogelijk op uw vraag te reageren.

Chat

Via de chatknop rechtsonder kunt u tijdens kantooruren chatten met een medewerker.

Contactformulier

Leg uw vraag of opmerking voor via het contactformulier.

E-mailadres

U kunt ons bereiken via ons e-mailadres [email protected] en voor bestaande boekingen via [email protected]. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Coronavirus-maatregelen

Meer informatie over varen in tijden van corona.