Corona


Algemene informatie Corona

Nederland is weer open! Sinds 25 februari zijn de coronamaatregelen zoals de mondkapjesplicht, coronapas en de 1,5 meter regel opgeheven.

Niets staat het zeilseizoen in de weg en wij kijken er naar uit u aan boord van onze traditionele zeilschepen te mogen verwelkomen.

Loop geen risico met uw boeking in 2022 en 2023 

Mocht de Nederlandse Rijksoverheid m.b.t. COVID-19 maatregelen opleggen, waardoor de scheepseigenaar de vaartocht op zijn schip niet in de door u gereserveerde periode kan uitvoeren, dan kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • Indien er een minimumafstand in acht moeten worden genomen of er een limiet is aan het aantal deelnemers of aantal huishoudens per hut, informeer dan bij ons of het mogelijk is met een groter schip of met meerdere schepen te reizen.
  • Gebruik maken van de flexibele omboek garantie waarbij u eenmalig en kosteloos uw zeiltrip kunt verzetten naar een later tijdstip.
  • Indien u niet kunt of wilt omboeken krijgt u uw geld terug.

Zie voor actuele informatie over COVID-19 de website van de Rijksoverheid en RIVM

Wilt u meer lezen over een schip huren en wat wel kan tijdens corona?

Kijk op de pagina over een schip huren in Nederland tijdens corona.

Veel gestelde vragen over corona / COVID-19 en uw zeiltrip

We begrijpen het als corona vragen oproept over uw boeking bij NAUPAR. Daarom hebben we de meest gestelde vragen en antwoorden hieronder voor u op een rijtje gezet. 

Naar service & contact

Vraag en antwoord

  • Zijn er bijzondere annuleringsvoorwaarden vanwege COVID-19?

    De afgelopen jaren hebben ons geleerd dat het verloop van de COVID 19-pandemie bijna onmogelijk te voorspellen is. Mocht de Nederlandse overheid maatregelen nemen waardoor de schipper de zeiltocht niet kan uitvoeren in de door u geboekte periode, dan kunt u uw zeiltocht omboeken en indien u dit niet wenst, krijgt u uiteraard uw geld terug.    Als u daarentegen op eigen verzoek annuleert en de reis had kunnen worden uitgevoerd, zijn de normale annuleringsvoorwaarden van toepassing.  
  • Mag ik naar Nederland reizen en aan welke verplichtingen moet ik voldoen?

    Wanneer u van buiten Nederland naar Nederland wilt reizen, houdt dan in de gaten wat uw lokale overheid adviseert over het reizen naar Nederland. Alle informatie over het binnenkomen van Nederland vanuit het buitenland vindt u hier
  • Heeft u een andere vraag m.b.t. COVID-19 en uw zeiltrip?

    Wordt uw vraag niet beantwoord op deze pagina, mail dan uw vraag naar: [email protected] Wij proberen zo snel mogelijk op uw vraag te reageren.

Chat

Via de chatknop rechtsonder kunt u tijdens kantooruren chatten met een medewerker.

Contactformulier

Leg uw vraag of opmerking voor via het contactformulier.

E-mailadres

U kunt ons bereiken via ons e-mailadres [email protected] en voor bestaande boekingen via [email protected]. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.