Even voorstellen: Judith Blanken, marketingcoördinator bij NAUPAR

Blog-Schermafbeelding-3

Lelystad, 28 oktober 2016 – Judith Blanken: perfectionistische en praatgrage marketingcoördinator bij NAUPAR. Inmiddels is ze alweer 8 jaar werkzaam bij dit boekingskantoor voor de chartervaart en nog steeds heeft ze het er naar haar zin: "Meten is weten en dát vind ik zo leuk aan deze marketingfunctie.”

De start

Judith Blanken is 8 jaar geleden als marketingmedewerker gestart bij NAUPAR. Ze werkte voorheen bij een collega en wist dus al het een en ander van de zeilvaart af. Binnen een half jaar tijd groeide Judith door tot in haar huidige functie.

Werken bij NAUPAR

Evenementen organiseren, het op de markt zetten van nieuwe producten, de website ontwikkelen en het marketingteam coördineren; als marketingcoördinator heeft Judith het maar druk. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het begeleiden van stagiaires. Maar, als de behulpzame persoon die Judith is, is werkelijk niets haar teveel. Daarnaast zorgt de helpende hand van Judith ook voor een positieve samenwerking tussen haar en haar collega"s; zij omschrijven Judith als een sociaal, gezellig en betrokken persoon.

Over Judith

Net zoals de meeste mensen, houdt ook Judith van een goede nachtrust. Wil je haar wakker krijgen "s nachts? Dan kan dat alleen voor een smeuïg stukje pizza óf wanneer er iets aan de hand is met een van haar drie jonge kinderen. Het zijn ook deze kinderen waar Judith zoveel energie van krijgt; een gezellige ochtend met de kids en Judith is de hele dag productief.

Judith"s favoriete quote? Enjoy your "now". Genieten van het nu is voor haar heel belangrijk, zo lukt het Judith om een ontspannen leven te leven.

Het dilemma: Een kwart van je inkomen wordt verdeeld over je collega"s óf elke keer als je je baas ziet moet je hem de kieteldood geven. Judith kiest voor het eerste: "Die kieteldood is me iets te intiem!”