Plan en boek


Scheepsservices

Onderstaande geldt voor groepsboekingen voor meerdaagse vaartochten. Bij dagtochten zijn eindreiniging en basisartikelen bij de prijs inbegrepen. Voor meevaarreizen vindt u bij het desbetreffende reis/arrangement wat inbegrepen is.  

Eindreiniging

Het schip moet aan het einde van de vaartocht schoon opgeleverd worden. De eindreiniging is niet bij alle schepen bij de prijs inbegrepen. Is dit niet is inbegrepen, dan kunt u er voor kiezen dit zelf te doen of het af te kopen. Bij het schip kunt u op tabblad specificaties zien of dit is inbegrepen en wat de eventuele kosten zijn wanneer u dit wilt uitbesteden.

U bestelt de eindreiniging vooraf of tijdens de vaartocht bij de schipper en betaalt de kosten aan boord. Op de inschepingspapieren, die u ca. 6 weken voor afvaart ontvangt, treft u de contactgegevens. Neemt u catering af, dan kunt u uw bestelling gelijk met de catering doen en betalen. 

Dekbedden

Voor schepen met slaapaccommodatie zijn alle bedden voorzien van een onderlaken, kussen en kussensloop. Dekbedden zijn niet bij alle schepen bij de prijs inbegrepen. Is dit niet inbegrepen dan kunt u zelf een dekbed of slaapzak meenemen of dekbedden huren. Bij het schip kunt u op het tabblad specificaties zien of dekbedden zijn inbegrepen en wat de eventuele kosten zijn als u deze wilt huren. U bestelt de dekbedden vooraf bij de schipper en betaalt de kosten aan boord. Op de inschepingspapieren, die u ca. 6 weken voor afvaart ontvangt, treft u de contactgegevens. Neemt u catering af, dan kunt u uw bestelling gelijk met de catering doen en betalen.

Badgoedset

Op een aantal schepen zijn handdoeken en washandjes bij de prijs inbegrepen. Wanneer deze niet zijn inbegrepen, kunt u ze zelf meenemen of bij het schip een badgoedset huren. Bij het schip kunt u op het tabblad specificaties zien of dit is inbegrepen en wat de eventuele kosten zijn wanneer u dit wilt huren. 

U bestelt het badgoedset vooraf bij de schipper en betaalt de kosten aan boord. Op de inschepingspapieren, die u ca. 6 weken voor afvaart ontvangt, treft u de contactgegevens. Neemt u catering af, dan kunt u uw bestelling gelijk met de catering doen en betalen. 

Basisservicepakket

Bij meerdaagse vaartochten zijn artikelen zoals wc-papier, theedoeken en schoonmaakmiddelen niet standaard inbegrepen bij uw vaartocht. Om het u gemakkelijk te maken heeft NAUPAR een pakket samengesteld met deze artikelen, die u voor een vast bedrag kunt bestellen voor de vaartocht.

Het servicepakket, dat alleen bestaat uit nieuwe en schone producten, staat voor u klaar bij uw aankomst aan boord. Zo hoeft u dit niet meer zelf te kopen of mee te nemen. En u kunt de artikelen die u na de vaartocht over heeft mee naar huis nemen, met uitzondering van de keukenhanddoeken en theedoeken.

Het basisservicepakket bestaat uit: v​​​​​uilniszakken, keukenhanddoeken, theedoeken, vaatdoekjes, keukenrol, afwasmiddel, schoonmaakmiddel, afwasborstel, toiletpapier, vloeibare handzeep met pompje in de keuken, peper/zout en koffiefilters. De kosten zijn afhankelijk van het maximaal aantal personen van het schip. De kosten staan bij het schip op het tabblad "specificaties".

U bestelt het basisservicepakket vooraf bij de schipper en betaalt de kosten aan boord. Op de inschepingspapieren, die u ca. 6 weken voor afvaart ontvangt, treft u de contactgegevens. Neemt u catering af, dan kunt u uw bestelling gelijk met de catering doen en betalen.

Bierservice

Op een aantal schepen staat een biertap aan boord. Bij het schip, kunt u op het tabblad specificaties zien of het schip is uitgerust met een biertap. U kunt in overleg met de schipper bij hem een bierfust bestellen of deze zelf meenemen. Houd er wel rekening mee dat voor gebruik van de tap extra kosten kunnen worden berekend. 

 

Naar service & contact

Vraag en antwoord

  • Wat voor een extra services biedt NAUPAR?

    Naast het regelen van een passend schip kunnen wij u ook helpen met het verzorgen van overige services, zoals busvervoer voor scholen en jeugdgroepen, catering, entertainment of activiteiten aan wal, en zelfs uw groepsverzekering.
  • Wat houdt het basisservicepakket in?

    Een basisservicepakket bestaat uit vuilniszakken, keukenhanddoeken, theedoeken, vaatdoekjes, een keukenrol, afwasmiddel, schoonmaakmiddel, afwasborstel, toiletpapier, vloeibare handzeep met pompje in de keuken, peper/zout en koffiefilters. Hiervan is in principe niets standaard aan boord. Bij uw boeking kunt u aangeven of u het basisservicepakket erbij wilt boeken, of u geeft dat later nog door. Doe dit echter maximaal een week voor vertrek. De kosten van het basisservicepakket staan bij het schip op het tabblad "specificaties".
  • Hoe bestel ik bierfusten?

    Als er een tap aan boord is, kunt u een bierfust bestellen bij de schipper. de contactgegevens van de schipper ontvangt u drie weken voor vertrek in de laatste boardinginformatie.
  • Kunnen we ons eigen bier op de tap krijgen?

    Op een aantal schepen staat een biertap aan boord. U kunt in overleg met de schipper bij hem een bierfust bestellen of deze zelf meenemen. Houd er wel rekening mee dat voor gebruik van de tap extra kosten kunnen worden berekend.
  • Zijn er ook reddingsvesten voor kinderen?

    Ja, om te zorgen dat er voldoende zwemvesten aan boord zijn voor de kinderen, horen wij graag tijdig of er kinderen jonger dan 12 jaar meevaren. Geeft u alstublieft bij boeking per kind de lengte en het gewicht aan.
  • Is de eindreiniging bij de vaartocht inbegrepen?

    De eindreidinging is bij dagtochten inclusief. Voor meerdaagse tochten is dit niet bij elk schip inbegrepen. Op het tabblad specificaties bij het schip kunt u zien of eindreiniging wel/niet bij de huurprijs is inbegrepen. Indien u geen catering afneemt, kunt u ervoor kiezen zelf de eindreiniging te doen (tenzij anders aangegeven op tabblad specificaties), of het af te kopen. Dit kunt u tot vier weken voor de afvaart aangeven. De vergoeding hiervoor betaalt u aan boord aan de schipper of via de aanvullende rekening voor services als u ook catering afneemt. Voor de eindreinigingen op zaterdag, zondag en feestdagen geldt een toeslag van € 20,00.
  • Wat moet ik meenemen als dekbedden niet bij de prijs zijn inbegrepen?

    Bij elk schip met slaapaccommodatie zijn alle bedden voorzien van een onderlaken, kussen en kussensloop. Bij schepen waar de dekbedden niet zijn inbegrepen, kunt u ervoor kiezen een dekbed incl. hoes te huren van het schip of zelf een dekbed met hoes of slaapzak mee te nemen.
  • Op welke dagen geldt een toeslag voor eindreiniging?

    Voor eindreiniging op zaterdag, zondag en feestdagen geldt een toeslag van €20,-.
  • Wat is een basisservicepakket?

    Een basis servicepakket is een extra service die u kunt bestellen voor meerdaagse vaartochten, indien u geen catering besteld. U bestelt voor een vast bedrag verschillende nieuwe/schone producten die u standaard nodig heeft tijdens uw verblijf aan boord van het schip. Na afloop van de vaartocht kunt u deze producten mee naar huis nemen, met uitzondering van de keukenhanddoeken en theedoeken. De kosten van het basisservicepakket staan bij het schip op het tabblad "specificaties".
  • Wat zijn de kosten van een basisservicepakket?

    Op het tabblad specificaties bij een schip kunt u zien of de kosten voor een servicepakket wel of niet bij de vaartocht zijn inbegrepen en wat de kosten zijn indien deze niet zijn inbegrepen. Tijdens het online boekingsproces kunt u deze service aanklikken, indien deze service niet bij de prijs van de vaartocht of het arrangement is inbegrepen.
  • Tot wanneer kan ik handdoeken, dekbedden of een basisservicepakket bestellen?

    Handdoeken, dekbedden en een basisservicepakket is een extra service die u kunt bestellen voor meerdaagse vaartochten, indien u geen catering besteld heeft. U kunt uw bestelling tot vier weken voor de afvaart aan ons doorgeven. Indien u catering besteld heeft, hoeft u geen basisservicepakket te bestellen, omdat de producten dan al bij de prijs zijn inbegrepen.
  • Hoe bestel ik eindreiniging, dekbedden, badgoedsets of en basisservicepakket?

    U bestelt de eindreiniging. dekbedden, badgoedsets en het basisservicepakket vooraf bij de schipper en betaalt de kosten aan boord. Drie weken voor uw vertrek krijgt u alle boardinginformatie en de contactgegevens van de schipper.

Chat

Via de chatknop rechtsonder kunt u tijdens kantooruren chatten met een medewerker.

Contactformulier

Leg uw vraag of opmerking voor via het contactformulier.

E-mailadres

U kunt ons bereiken via ons e-mailadres [email protected] en voor bestaande boekingen via [email protected]. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.