De Abel Tasman is catwalk voor het trendy kinderkledingmerk
Voor de lancering van de nieuwe Spring / Summer collectie van een oer-Nederlandse kinderkledingmerk veranderde de Abel Tasman voor 1 dag in een heus piratenschip en catwalk. Het werd een feestje voor jong en oud. Benieuwd hoe dat er uit zag?
Een ècht piratenschip
Een hip nederlands kinderkledingmerk houdt twee twee keer per jaar een modeshow voor de lancering van de nieuwe collectie. Hiervoor zoeken ze altijd naar een bijzondere locatie met veel beleving en gaan ze een beetje gekkigheid niet uit de weg. Voor de lancering van de lente/zomer collectie lieten ze zich inspireren door Peter Pan, Tinkerbell en ‘The Lost boys’. Kwajongens, zeemeerminnen en piraten. Ja, dan is de link naar de Abel Tasman als piratenschip natuurlijk gauw gelegd.
Modeshow op de Abel Tasman
Het was hip & happening op de Abel Tasman. Moeders met kinderen, bloggers en vloggers waren uitgenodigd. De driemaster Abel Tasman werd speciaal voor deze unieke gelegenheid overgevaren naar Pier 16 in Amsterdam. Daar toverden ze het schip om tot een heus piratenschip. Binnen in het schip stonden spelletjes en konden kinderen kleuren. Op de catwalk met spotlights showden stoere piraten en zeemeerminnen de nieuwe collectie, terwijl de muziek zorgde voor de nodige entertainment. Na afloop werd er zelfs nog gevaren over het IJ.
“De samenwerking met NAUPAR was gemakkelijk, flexibel en prettig” vertelt de eigenaresse van het trendy kledingmerk enthousiast. Het is ons heel goed bevallen. De ambiance en setting waren geweldig en zorgden voor een echte aanvulling op ons Lost Boys thema. “De sfeer zat er goed in aan boord” vervolgt ze verder “ en de kinderen vermaakten zich uitstekend op de boot.” Het werd een feestje voor jong en oud.