NAUPAR haakt in op trend bedrijfsuitjes: actie en beleving

Blog-Zakelijk_300x225

Lelystad, 18 mei 2017 – Het traditionele bedrijfsuitje is anno 2017 uitgegroeid tot een belangrijk teambuildingsmoment. Door thuiswerkdagen en flexplekken zien collega"s elkaar niet dagelijks meer en het bedrijfsuitje heeft daardoor een nieuwe functie gekregen: bijdragen aan "echt" contact. NAUPAR begrijpt deze trend heel goed en haakt hierop in met een nieuw aanbod actieve bedrijfsuitjes, waarbij verbinding, beleving en samenwerking centraal staan.

Diverse activiteiten

Zo biedt NAUPAR de mogelijkheid om vooraf aan de - actieve - zeiltocht een bootcamp in de haven te doen! Ervaren instructeurs begeleiden deze grensverleggende ervaring. En eenmaal aan boord zijn er mogelijkheden genoeg om de beleving voort te zetten: een Barista-workshop is weer eens wat anders dan koffie uit de automaat halen, een cocktail-workshop zorgt gegarandeerd voor een vrolijke avond en in het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is een zeiltocht door het windmolenpark in de Noordoostpolder – met gids – een bijzonder educatieve ervaring!

Volledig verzorgd en all-inclusive

De geboden tochten zijn tot in de puntjes verzorgd en all-inclusive. De deelnemers kunnen zich dus volledig richten op de gezamenlijke belevenis, op wezenlijk contact en samenwerking. En dat draagt positief bij aan de onderlinge relaties en individuele en teamprestaties. Voor werkgevers is het bovendien aantrekkelijk dat de bedrijfsuitjes van NAUPAR binnen de werkkostenregeling (WKR) vallen.

Bekijk de diverse activiteiten online.